Pages

BLOG SUMBER REZEKI- JADI MEWAH TULIS BLOG (Jana Wang Adsense)

JANA WANG ADSENSE

Pembaca yang dihormati,

Saya amat teruja apabila terbaca kisah seorang penulis blog, Mira Abu Bakar di sudut Variasi Hati Harian Metro yang bertarikh 13 April 2010. Mira kini telah berjaya menjana pendapatan sebanyak RM10 000 sebulan hasil daripada menulis blog. Dengan pendapatan sebanyak itu, Mira mampu membeli barangan mewah serta bercuti ke luar negara seperti London dan Paris. Kini, pengunjung blognya sudah mencecah lebih empat juta orang dan di kalangan penulis blog, nama Redmummy.com menjadi blog peribadi yang paling popular dan menerima komen terbanyak daripada pembaca.

Mira merupakan salah seorang peserta terakhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada tahun 2005. Pada peringkat awal pembabitan dalam penulisan blog, beliau hanya menulis sekadar suka-suka seperti sebuah diari tetapi diterjemahkan dalam bentuk online. Menurut Mira, beliau langsung tidak menyangka menulis blog boleh menjana pendapatan sebanyak itu. Beliau telah mendapat dorongan yang kuat daripada suaminya untuk mendaftar blog di bawah Nuffnang. Pembaca boleh membaca kisah kejayaan beliau dalam harian Metro yang bertarikh 13 April 2010.

Apa yang menarik perhatian saya, Pernahkah anda tertanya-tanya di dalam hati, adakah benar orang biasa seperti anda ini boleh menjana pendapatan seperti Mira? Saya amat percaya bahawa anda mampu melakukan perkara yang sama. Terlalu banyak kejayaan yang kita dengar dan lihat. Jadikanlah kejayaan Mira sebagai dorongan dan batu loncatan untuk kita memulakan langkah pertama dalam menjana pendapatan menerusi online.

P.S. Fikirkan lah! Anda tidak lagi perlu menghadapi kepayahan dan kesusahan untuk menjana pendapatan secara online. Sekarang anda boleh memiliki panduan yang terbukti yang akan menunjukkan anda bagaimana melakukannya langkah demi langkah menerusi Pakej Jana Wang Adsense v2.5, yang amat mudah difahami dan boleh dijadikan panduan lengkap dalam menjana pendapatan menerusi online. Sila dapatkan sekarang di http://www.gegarwangadsense.com/

JANA WANG ADSENSE