Pages

Jus Bidadari dari DCL untuk Wanita Anggun

JANA WANG ADSENSE



Setiap Malam Ibarat Malam Pertama

Ini adalah berita baik bagi wanita yang sering mengalami masalah senggugut, tiada kenikmatan dalam hubungan kelamin dan sering keletihan. DCL telah menemui formula dan memperkenalkan produk terbaru mereka iaitu Bidadari. Banyak rakan saya telah mengamalkan minuman Bidadari dan ia ternyata berkesan terutamanya dalam menguatkan semula sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kenikmatan terutamanya hubungan kelamin suami dan isteri bak kata “setiap malam ibarat malam pertama”. Selain dari memberi keserian pada wajah, Bidadari juga mengembalikan tenaga yang hilang setelah penat bekerja seharian.

Minuman Bidadari berkonsepkan bina dari dalam diri wanita. Bidadari dikomposisikan dengan bahan semulajadi seperti serai, sirih, madu asli, akar serapat, kacip fatimah, manjakani, jarum emas dan lain-lain herba terpilih.


Bidadari turut diperkayakan dengan protein, serat, karbohidrat, dan vitamin A, B, C, D dan E. Antara keistimewaan Bidadari adalah :

1. Mengatasi masalah senggugut
2. Membina rahim
3. Mengecutkan rahim
4. Membantu masalah keputihan
5. Menguatkan sistem kemutan
6. Mengecutkan otot faraj
7. Menyempitkan faraj
8. Member kesan positif kepada pasangan (suami) semasa mengadakan hubungan kelamin.
9. Menambahkan kolegen dalam badan
10. Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
11. Menegangkan payu dara.
12. Melegakan panas badan
13. Membantu menghilangkan bau badan dan bau mulut
14. Membekalkan tenaga segera
15. Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan.

Kebiasaannya,pengambilan minuman Bidadari adalah 2 sudu besar pada setiap pagi dan malam. Minuman Bidadari boleh diminum sebelum atau selepas makan dan yang paling penting anda mestilah elakkan sebarang minuman selepas 1 jam pengambilan Bidadari. Ini penting bagi meningkatkan keberkesanan Bidadari. Sebagai wanita anda perlu mencuba produk Bidadari kerana ia ternyata berkesan dalam mengembalikan kecantikan dari dalam badan.

PERHATIAN!! Sekiranya anda berminat menjana pendapatan menerusi penulisan blog, sila dapatkan Modul PERCUMA dari saya. Sila nyatakan email anda pada ruangan komen blog ini atau emailkan email anda kepada saya.

Email saya : gegarwang@gmail.com

JANA WANG ADSENSEMinuman Bidadari dari DCL